Sunday, 31 May 2015

furtuna


 Îţi vei da seama mult prea târziu că sunt o furtună. Nu te vei aştepta la mai mult de o ploaie rece împletindu-se cu genele tale sau un fulg de nea aburindu-ţi pielea. Poate îţi voi aminti de briza mării, de talazurile uşoare ce-ţi alunecă sub tălpi. Nu vei auzi ecourile dinăuntrul meu, tunetul care-mi reverberează sub coaste, până când nu te va cuprinde cu totul, înfăşurându-te în răsuflarea lui.

 Spune-mi că-ţi place ideea unui uragan învăluindu-te şi zdrobindu-ţi oasele. Imaginează-ţi trupul cum tremură febril în timp ce furtuna ţi se izbeşte de zidul pieptului şi-ţi fisurează carnea. Plămânii tăi cedează sub greutatea apei. Tot ce respiri e vânt şi disperare şi furie. Privirea ţi se înceţoşează, dar mă simţi acolo, pe buzele învineţite. Voi fi sângele din venele tale. Voi fi pulsul din vârful degetelor.

 Spune-mi, ce crezi că va rămâne din tine pe urmă ?

1 comment:

  1. In spatele celor mai frumosi oameni se ascund de cele mai multe ori adevarate uragane.

    ReplyDelete