Friday, 23 January 2015

pustiuri îmbrăcate în oameni


 “I love making, I love doing. I love being to the full, I love everything which is not sitting and watching and copying and dead at heart.”

John Fowles –  The collector


  
 Sunt un poem frânt, imposibil de aşternut pe hârtie, dar ale cărui cuvinte nescrise scapără în privire. Îmi curge cafea printre oase, am pete de cerneală pe degete, iar subconştientul meu e o constelaţie. Pe buze îmi port gândurile ca pe o scrisoare deschisă. Lutul meu e emoţia. Se scurge încet în ventricule până izbucneşte într-o pagină de jurnal sau în coardele unei chitări. Inspir visuri şi expir gânduri cu vene desfăcute.

 Vreau să creez frumuseţe, însă oamenii pe care i-am întâlnit sunt lipsiţi de pasiune. Nu-i pot scoate din amorţeală. Au ajuns simple pustiuri îmbrăcate în oameni. Trăiesc într-o societate mecanică şi au uitat cum e să ai propriile idei. Se mulţumesc cu copiile şi convenţionalul pentru că nu cer efort de gândire. Privesc cerul înstelat şi nu văd nimic. Toate constelaţiile lor sunt neînsufleţite. Se zgribulesc în propria ignoranţă şi, precum găurile negre, îi răsucesc pe toţi din jur în neantul nepăsării.  
  

 Mă inspiră oamenii care visează. Ei nu se lasă conduşi. Au propria lor viziune şi nu le e teamă să o contureze celorlalţi. Oamenii nebuni, săriţi de pe fix, dar şi nonconformiştii. Mă inspiră oamenii care au fost spulberaţi , dar aleg să-şi împletească rămăşiţele într-o nouă existenţă. Oamenii care nu se lasă limitaţi de idealurile societăţii. Oamenii care cred în ei înşişi. Pentru că ei sunt cei care vibrează. Iar eu rezonez cu ei. 

6 comments:

  1. Superb!
    Al doilea paragraf este ceva special. Iar sfirsitul e pur si simplu ceva... ce poate fi descris doar de un visator sau visatoare.

    ReplyDelete
  2. "Privesc cerul înstelat şi nu văd nimic. Toate constelaţiile lor sunt neînsufleţite."
    Nu am citit nimic mai frumos.

    ReplyDelete
  3. Doar că rar mai găsești constelații care merită privite..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar cand le gasesti, faci tot posibilul ca acele constelatii sa se raspandeasca, sa vada si altii frumusetea.

      Nu cred ca exista oameni incapabili sa vada frumusetea, ci doar oameni care inca nu au fost treziti.

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete