Friday, 14 November 2014

recurring nightmares

am citit că
odată la şapte ani
corpul uman se reface.
iar eu număr zilele până când
mă voi trezi
într-un trup pe care nu-l vei fi atins niciodată ;

un trup căruia
fiorii emoţiei tale îi vor fi străine,
ale cărui buze nu ţi-au purtat numele.
iar înăuntrul său
voi stârni
visuri, gânduri, constelaţii
ce nu-ţi vor aparţine niciodată.

căci eu,
eu încă mă gândesc
la amprentele pe care mi le-ai lăsat în atrii
atunci când mi-ai intrat printre coaste
şi m-ai zdrobit.

mă întreb dacă
vânătăile se vor înceţoşa vreodată
sau dacă şi trupul acesta nou
va păstra un pustiu
în amintirea ta.

2 comments:

  1. poate totuși nu va mai fi nicio pulsație care-i să-i poarte reminiscențele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. asta depinde de cate parti din tine esti dispus sa renunti. si de amintiri.

      Delete