Friday, 6 December 2013

they called you "heartless"

 Îţi aud slab vocea, ca de sub străfundurile unei ape învolburate. Chipul tău îmi apare în ceaţă ; prezenţa ta îmi trezeşte reminescenţa acelor nopţi când îţi căutam trupul cald, moale, sub cearşafuri. Sub conturul venelor, îţi simţeam bătăile inimii ca pe ale mele, acele zvâcniri constante care acum par atât de îndepărtate.
  
 Încă cu picioarele pe pământ. Deşi atât de greu.
  
 Îţi iubeam vulnerabilitatea, şi-ţi preţuiam ardoarea cu care luptai s-o ascunzi. Sub cuvintele tale detaşate, îţi dezvăluiai cu greu gândurile. Construiai ziduri atât de înalte încât nimeni nu izbutea să treacă peste ele. Te numeau lipsit de conştiinţă, dar îţi simţeam interiorul tânjind, sperând.  

 Odată ce pierzi pe cineva, persoana care revine nu mai este aceeaşi. Ceva lipseşte din ochii lor – o scânteie, acel licăr de recunoaştere şi apartenenţă. Te uiţi la el, şi-ţi dai brusc seama , Odată şi-a împletit visuri despre mine. Odată şi-a lăsat zidurile să se prăbuşească numai ca să mă lase să intru.


 Privirea ta o întâlni pe-a mea , stăruind cu o îndelungă dorinţă înainte de a pleca mai departe.

8 comments:

  1. "Tot ce am clădi de aici înainte peste amintiri ar fi şubred. Poate le-am întuneca sau chiar înăbuşi. Să nu ucidem trecutul nostru, Grig!" spunea Lotte lui Dima.

    Pentru că primele sentimente şi trăiri nu vor reveni niciodată sub aceeaşi formă, sub mantia aceleiaşi intensităţi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tot ce ramane din acele emotii vor fi simple ramasite , doar urme neclare a ceea ce-a fost. Cateodata, le simti pulsand in tine ; dar mereu melancolia ca totul s-a terminat va fi mai puternica decat sentimentul in sine.

      Delete
  2. Replies
    1. Dupa cum se spune, "Pain makes people change."

      Delete
  3. In ultima vreme ma regasesc foarte mult in articolele tale. Scrii foarte fain.

    ReplyDelete
  4. am intrat aici fiindca am vazut din intamplare in blogroll-ul unei tipe faine titlul tau. nu numai titlul blogului (foarte inspirat) , cat al postarii care parca mi-a smucit mana, si asta pentru ca acum cateva zile mi s-a spus ca sunt "heartless". dar...sa lasi pe cineva inauntru inseamna sa abandonezi zidurile pentru care ai petrecut o viata intreaga construindu-le. cred in asta si tin cu dintii la a fi puternic si a nu te lasa doborat, chiar daca uneori ar trebui sa lasi garda jos... probabil ca sunt acea "dark and twisty". superba postarea, a fost speechless..nu stiu sa-ti spun ce-mi place mai mult pe aici. cert e ca meriti totul. si abia astept sa mai trec.

    Cu drag .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, sper ca-ti vor place viitoarele postari !

      Delete