Saturday, 23 November 2013

the whole world or nothing

 Ne-am împletit într-o noapte târzie de august ; tu şi cu mine, doi călători. Mi-ai schiţat hărţi pe umerii dezgoliţi ca şi când ne-am fi aflat la marginea lumii, ultimii rămaşi, refugiindu-ne într-un exil.

 Sub pleoapele întredeschise, lumi întregi se perindau. Degetele tale-mi conturau valurile mării pe piele ; printre vertebre, simţeam trecând talazuri înspumate, iar prin păr mi se plimbau cochilii, scoici vuind a briza plajei. Mi-ai aprins veri îndelungate pe vârful buzelor , veri petrecute prin rafale de vânt, mireasmă de brazi şi nori. Şi-n ochii tăi luminau stelele, constelaţiile ale căror nume le murmuram când eram doar un copil.

 Doi fugari care s-au întâlnit în goana lor incertă, amândoi fără trecut, fără viitor, frângând secundele după voia noastră.


 Când sunt cu tine, simt că nu mai vreau să evadez. Iar eu sunt o persoană care-şi doreşte mereu să fie altundeva. 

3 comments: