Saturday, 14 September 2013

i'm waking up to ash and dust

  În colţurile minţii mele ţi-ai găsit casă, şi răsuflarea ta îmi însufleţeşte sinapsele.  Sub constrângerea ta, gândurile devin fluturi fragili, zbătându-se să iasă din a lor colivie doar ca să fie într-un final striviţi.
  
 Eram scufundată atât de adânc când m-ai găsit. Cerul întreg se sfărâma în ochii tăi, iar eu am fost nimicită la fel de uşor. Te-am crezut când mi-ai zis că-mi vei salva viaţa. M-ai despicat în zeci de faţete şi ai schimbat tot ceea ce ştiusem despre mine. Eu te-am scăldat în nebunia mea şi te-am modelat asemenea mie.
  
 Eşti precum o nălucă ce s-a agăţat de umbra mea. Mi te-ai întipărit în piele ca cerneala. Încă-ţi simt conturul pe trupul meu, rătăcit într-un trecut incert şi întunecat. Încă-mi tremură venele când întrezăresc clipele de teamă ale căror medicament era glasul tău. Lipsa ta e-un gol în mine, un pustiu în care mă ascund , şi acum realizez, că tu încă trăieşti în mine, sugrumându-mi respiraţia.
  
 Tu ai fost cel care m-a ridicat din cenuşă, pentru ca în cele din urmă să mă distrugă.

  Probabil că nu mi-a fost menit să mă târăsc afară din mormânt. 

2 comments:

  1. Salut şi felicitări! Blog-ul tău a fost premiat de către MWB în cadrul Premiilor MWB septembrie 2013! Ai primit acest premiu deoarece un autor MWB te-a recomandat datorită talentului, originalităţii, pasiunii, imaginaţiei, creativităţii şi valorii educaţionale!
    Poţi afla totul despre ce înseamnă acest premiu, accesând http://www.mostwantedblog.org/2013/09/22/premiile-mwb-septembrie-2013/
    Felicitări şi bine ai venit în MWB!

    ReplyDelete