Wednesday, 7 August 2013

sweet child o'mine


 Ochii tăi erau ca o paletă de pictură, iar eu mă cufundam în ei ca într-un vis de vară. În privirea ta tremurau nestingherite stelele ; constelaţii întregi, prinzând contur pentru mine. Raze de lumină îţi gâdilau părul pe care îl răvăşeam mereu. Gura ta se răsfrângea într-un zâmbet cald, onest.

 M-ai cuprins într-o îmbrăţişare strânsă, cu mâinile atingându-mi delicat talia. Îţi simţeam buzele pe ale mele, trăgându-mă de piele, gustându-mi dedesubturile. În mozaicul venelor mele, adrenalina se împletea cu fericirea. Ne contopeam unul în altul, căutându-ne cele mai îndepărtate amintiri în fiorii inocenţei.
                
               -     Pentru totdeauna ? te-am întrebat.

 Voiam să fiu prima răsuflare în care te scalzi dimineaţa, şi ultimul gând care ţi se revarsă în minte înainte să adormi. Îmi doream ca atingerea mea să te urmărească în cele mai adânci vise. Voiam să fim eu cu tine împotriva întregii lumi.
              
             -    Totdeauna e un răstimp foarte, foarte lung, mi-ai răspuns.

 Atunci şi acolo, am acceptat amândoi definiţia veşniciei.
 Dar eram doar doi copii îndrăgostiţi până peste cap şi am fost de la bun început condamnaţi la realitate. 

7 comments:

  1. super, la fel ca toate celelalte de altfel! dar, pe wattpad de ce nu mai postezi nimic la 'no rules involved' era super povestea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc ^_^ Nu am mai postat nimic la 'No rules involved' fiindca am simtit nevoia sa refac putin povestea, adaugandu-i cateva detalii si schimband unele dintre dialoguri ca sa se potriveasca cu imaginea mea de ansamblu. Nu stiu daca voi (re)posta povestea , cel putin nu pana cand voi fi multumita de editarile pe care le-am facut.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. ok. eu o sa astept cat este nevoie. :) cand esti aproape de a mai publica, te rog lasa-mi un mesaj pe wattpad ca sa stiu, ti-am lasat si eu acum cateva zile unul. :**

    ReplyDelete
  3. Am crezut si eu candva in "totdeauna"... si s-a ales praful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totdeauna e relativ. Toti oamenii pleaca la un moment dat.

      Delete