Thursday, 11 April 2013

you're safe within.


 Stai cu mine, îmi spuneai de fiecare dată când veneai, şi veneai întotdeauna. Stăteam în tăcere, printre firele de iarbă, eu odihnindu-mi capul pe pieptul tău şi privind stelele. Inima ta bătea tare, iar fiecare bătaie îmi reverbera în trup, gânduri , suflet. Îmi treceam degetele peste pielea ta , la fel de încet şi de delicat ca pe clapele învechite ale unui pian. Mâna-mi aluneca în părul tău, pentru ca apoi să-ţi dezmierd chipul prin întuneric. Mă ţineai strâns lângă tine şi nu voiai să mă laşi să plec.

 Apăsarea buzelor tale peste ale mele îmi trimitea fiori plăcuţi prin corp. Trupul meu se modela sub atingerea ta precum lutul viu, tremurând cu o înfrigurare necunoscută pe măsură ce sărutul înainta. Adierea de vară ne mângâia, caldă şi liniştitoare. În acele clipe de tăcere, ne-am regăsit unul în celălalt, două inimi bătând la unison într-o noapte de iunie.  Ne iubeam ca în nisipurile unei clepsidre, cu teama scurgerii timpului pe urmele noastre.
 Ne pierdusem unul în altul, iar lumea părea atât de îndepărtată. Nu ştiam încotro aveam să mă îndrept, dar speram că oriunde voi fi tu-mi vei sta alături. 

No comments:

Post a Comment