Saturday, 16 March 2013

i think i might have inhaled you


If you’d get the chance of one last day with your beloved, which day would you choose?

 Ochii noştri se căutau neîncetat, cuprinşi de visare . Braţele tale calde erau refugiul meu. Iar eu tresăream când degetele tale îmi alunecau pe piept, inconştiente, acolo unde inima-mi răsuna a emoţie.
  Dincolo de privirea ta găseam numai înţelegere. Te jucai cu părul meu, împletindu-mi şuviţele , pentru ca apoi să-mi iei captivă privirea cu zâmbetul tău. În pustiul de dinăuntrul meu, eram cuprinsă de delir , dar nu căutam ieşire. Cu tine, învăţasem să mă îndepărtez de orice urmă de amărăciune sau de melancolie. M-am destăinuit ţie cum nu am mai făcut-o în faţa nimănui, iar tu m-ai făcut o persoană mai bună doar crezând în mine. Nu aveai cum să ştii, dar tu erai puterea mea.
 În iarna vieţii mele, tu erai vara după care tânjisem în momentele de nostalgie. Vedeai numai ce era bun în mine şi niciodată nu ai vrut să accepţi altceva. M-ai făcut să revin la singura parte bună care rămăsese în mine. Iar asta nu s-a mai întâmplat înainte.
 Îmi este dor de tine. Întotdeauna îmi va fi.
 

8 comments:

  1. Mi-a furat o lacrima postarea ta...

    "Imi este dor de tine. Intotdeauna imi va fi"

    ReplyDelete
  2. am cunoscut si eu pe cineva care imi dadea aceasta incredere si imi oferea totul emotional; si povestea mea s-a sfarsit tot cu... "Imi este dor de tine. Intotdeauna imi va fi"

    ReplyDelete
    Replies
    1. E straniu cand nu-ti dai seama de cat de mult conteaza o persoana pentru tine pana cand o pierzi.

      Delete
  3. e ciudat cand citesti ceva ce se potriveste atat de bine cu starea ta actuala...

    ReplyDelete
  4. Ma gandesc la ceva, la un comment care sa se potruveasca cu textul... dar tot ce-mi vine in minte e EL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Banuiesc ca , daca citesti ceva, sau dai peste un citat , mintea ta vrea sa inglobeze imediat cuvintele astfel incat sa se potriveasca unei situatii sau unei anumite persoane.

      Delete
  5. Ai transmis un mesaj atat de bland prin ceea ce ai scris!Pentru ca ai scris perfectiunea.

    ReplyDelete