Friday, 1 February 2013

i'm miles from where you are ;

i lay down, on the cold ground.


 N,

  La un moment dat încetezi să mai lupţi pentru năluca vechilor amintiri.

  Te-ai redescoperit în mine, eu mi-am găsit un refugiu în tine. Dacă credeam în cineva, credeam în tine.  Pe măsură ce clipele se scurgeau , tu mă cunoşteai mai bine, iar eu din ce în ce mai puţin. Secretele şi minciunile în care mă învelisem se dezlipeau de fiinţa mea, una câte una. Mi-ai spus că mă împotriveam mereu binelui din mine de frică că cineva va reuşi să vadă prin mine. Aveai dreptate.

  Ştiai că îmi e teamă de emoţiile dinăuntrul meu. Fără vreo mască după care să mă ascund, vreun rol pe care-l să-l joc, mi-e groază de mine însămi.

  De când ai plecat, nimeni nu mai intră. Nimic nu mai iese.

  Într-un final, nu te mai poţi împotrivi. Zbuciumul din trupul tău te vlăguieşte de puteri şi te lasă mai vulnerabil decât ţi-ai fi putut imagina vreodată. Iar singura ta certitudine e că vei sfârşi întotdeauna singur.

 Îmi lipseşti. Mereu vei fi acea parte pustie din mine, cea care mă împiedică să mă reîntregesc. Dar vreau să-mi amintesc de tine aşa cum erai în acei ani. Nu-mi doresc să suport imaginea străinei de acum.  

 Îmi doresc să-mi fi luat măcar adio. Doar atât.




12 comments:

  1. Ne dezgropam de secrete in fata persoanei iubite , apoi ea ne dezbraca de puteri parasindu-ne . Si tot ce ne ramane de facut , e sa traim goi , dezbaracati de sentimente pana vine altcineva si cladeste-n noi o inima curata .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar daca ne vom atasa de altcineva, nu vom reusi niciodata sa revenim la.. vechea noastra persoana, cea care nu a cunoscut vreun pustiu. Indiferent de cat de mult simtim ca ne-am gasit locul printre alti oameni, intotdeauna va lipsi ceva care sa te intregeasca.

      Delete
  2. Un simplu ramas bun poate ar fi facut lucrurile mult mai usoare...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa-ti iei ramas bun inseamna sa ajungi la un final. Iar cand sfarsesti ceva stii macar la ce sa te astepti. Iar daca nu esti capabil sa sfarsesti lucrurile, totul e haotic si imprevizibil.

      Delete
  3. usor nu va fi in acesta privinta niciodata durerea nu fuge cand aude un "adio"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu va fi usor, dar macar asteptarile tale in privinta celeilalte persoane nu vor mai fi gresite.

      Delete
  4. Eu cred ca adevarata iubire nu se pierde, ci doar se "redirectioneaza".Sau poate e o forma de amagire,o iluzie, dar e singura cale de a merge mai departe si dea simnti din nou.
    Tocmai de aceea, nu te intrista ca s-a terminat, ci bucura-te ca
    s-a intamplat.

    ReplyDelete
  5. E inuman sa-ti simti idealurie frante cazand pe amintirea sufletelor frumoase. Cum pot oare ingerii sa taie aripile altor ingeri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suntem oameni. Plecam, dar ne uitam in urma noastra de fiecare data cand nu reusim sa mergem inainte. Ranim fara sa ne dam seama si apoi gasim sa invinovatim pe altcineva pentru greselile noastre.

      Delete
  6. Inteleg perfect sentimentul, am o poezie despre asta. Sper ca nu te deranjeaza ca iti las ceva scris de mine, dar mi se pare ca ti se potriveste atat de bine

    http://ssasebo.blogspot.ro/2013/01/fara-el.html
    Mai ales urmatoarele versuri:

    "Cat a trecut...nici nu mai stie.
    Dar e cert, de cand a plecat
    nu se mai simte vie.
    Nu mai stie sa zambeasca, sa iubeasca...
    Nu mai stie cum sa traiasca"

    ReplyDelete