Saturday, 12 January 2013

saudade



Saudade ~ a deep emotional state of nostalgic longing for an absent something or someone that one loves. It often carries a repressed knowledge that the object of longing will never return.





 Suntem despărţiţi de un pustiu pe care nu îl pot răzbate, tu şi cu mine.

 Trupul mi-e încremenit, străbătut de un freamăt straniu, gândurile-mi sunt răvăşite precum fulgii de zăpadă în bătaia vântului. Te iveşti în mintea mea precum visul sfidător al unei nopţi de vară. Degetele mele alunecând uşor pe cămaşa ta în timp ce-ţi cuprindeam gura cu a mea, senzaţia de bucurie frenetică când cedai şi mă sărutai înapoi. Eşti în siguranţă aici, îmi spuneai tu, cu braţele tale cuprinzându-mă ca într-un refugiu. Cu buzele îngheţate,  mi-am îngropat secretele în pielea ta caldă. Şi atunci, inima ta a bătut pentru amândoi.

 Apoi te-am pierdut.

 Când revii la realitate, nu ai de ales decât să te desprinzi de tot ce ai fost. Să cazi în neant, fără să ai vreo şansă de a te ridica. Iar prăbuşirea nu durează niciodată mult.

  Ştii, se spune că eşti o victimă a propriei tale minţi.

5 comments:

  1. Zidurile nu exista decat in mintea noastra.Regasirea prin iubire se afla acolo unde foarte putini o cauta: inlauntrul lor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat. Nu te poti regasi decat punandu-ti ordine in ganduri.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Minunata ! Vorbe magulitoare ce candva iti provocau dorinta de a te ucide . Frumos , am observat ca ti s-a mai spus , dar repet- Continua sa scrii ! Ma bucur ca ti-am gasit blogul , profita de starea in care te afli , abuzeaza la maxim de ea . Cele mai frumoase cratii se nasc in lacrimi sfasietoare .

    ReplyDelete