Saturday, 18 August 2012

save your breath and softly say goodbye


Era obişnuită să fie dorită pentru frumuseţea ei. În tainele inimii sale nu mai simţea nimic - nici dispreţ, nici umilinţă. Sub vălul pulberii de gheaţă era de neclintit. Împiedica orice emoţie să i se strecoare în trup şi s-o lase vulnerabilă. Apărarea sa o constituia raţiunea, nu inima.
 Nu a mai rămas nimic bun înăuntrul ei, spuneau unii. E incapabilă să iubească pe altcineva în afară de ea însăşi. Şi nimeni nu o va schimba.
-          Uită-te în ochii mei.
  Privirea ei neajutorată îi deveni captivă, dar continuă să ţină bărbia sus, aşa cum făcuse întotdeauna. Iubirea lui era un război tulburător. Când îl vedea, simţea că avea un motiv pentru a-i păsa. Voia să se lase purtată în braţele acelui sentiment căruia nu-i mai putea rezista. Se pierdea pe sine pierzându-l pe el. Însă niciodată nu voise să recunoască asta. Acum era prea târziu ca să schimbe ceva.
-          Trebuia să-mi imaginez că s-a terminat, au fost cuvintele lui.
 Vreme de o secundă infinită, nu mai auzi nimic, nici măcar pe ea însăşi. Întunericul se adâncise şi înăuntrul ei era pustiu.



12 comments:

  1. Ma regasesc atat de mult in postarea ta.
    Felicitari !

    ReplyDelete
  2. Superb! :X
    Imi place cum te`ai exprimat. :)

    ReplyDelete
  3. Exprimarea ta e infinita. O exprimare inedita. Mi-ai transmis ce ai avut de transmis prin aceasta postare. Un fragment dintr-o despartire. Cat de frumos ai creionat-o, prin imagini artistice diferite si complicate. O dragoste pala care a fost stearsa, dar care a lasat o urma vizibila in adancul fetei.
    Inca o data, fabulos. I'll be looking forward for more :o3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru cuvintele frumoase :*

      Delete
  4. Buna :)
    Ai leapsa de la mine , doar daca doresti :o3
    http://istillfeeldead.blogspot.ro/2012/08/leapsa-d.html

    Frumos blog :o3

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa fac leapsa aici, tinand cont ca am mai completat-o de vreo 4 ori ^^

      1.Ce varsta ti-ai da daca nu ai stii cati ani ai ?
      Inca oscilez intre 5 si 25 de ani.
      2.Ce e mai rau sa esuezi sau sa nu incerci ?
      Cu siguranta sa nu incerci.
      3.Ce ati vrea sa deveniti cand veti fi mari ?
      Hmm.. probabil medic chirurg , desi sunt alte meserii care ma atrag mai mult decat asta.
      4.Daca moneda nationala ar fi fericirea cat de bogat/a ai fi ?
      Probabil ca as ramane fara casa.
      5. Ai prefera sa fi un intelept stresat sau un prost fericit ?
      Cred ca de data asta merg pe varianta prostului fericit.
      6. Care e lucrul care l-ai dorit intotdeauna sa-l faci ? Ce te opreste ?
      De obicei am reusit sa realizez tot ce mi-am dorit. Vreau de ceva vreme sa public o carte , dar stiu ca-mi trebuie mai multa experienta si timp pentru compus. Sa imbini idei pentru o carte nu e niciodata usor.
      7. Descrieti-va in 3 cuvinte .
      Complicata, sarcastica, inventiva.
      8. Preferati sa cititi cartea sau sa va uitati la serial ?
      Prefer cartea.
      9.Ai animale de casa ?
      O gramada de pisici si cativa caini.
      10.Daca media de viata ar fi 40 , ti-ai trai viata diferit ?
      Am mai intalnit intrebarea asta intr-o leapsa..
      11.Daca cineva ti-ar oferi un miliard de dolari ai renunta la blogul tau ?
      E tentant. Sper sa nu trec prin asta vreodata.

      Delete
  5. Mi-a plăcut postarea şi chiar mi-a transmis enorm, dincolo de cuvinte...Felicitări!

    ReplyDelete
  6. este vorba si de mandria noastra...este cea care ne distruge uneori!

    ReplyDelete