Tuesday, 17 July 2012

start to fight, you won’t win


  
 Clipele de bucurie mi-s închise în paginile unui jurnal, în acele obosite ale ceasornicului. Jucam atât de frumos timpul printre degete atunci când eram doar un copil – fiecare secundă se desprindea din clepsidra sa pentru a-mi oferi alinare. Acum, doar mă cufund în mine, închid ochii şi îmi las imaginaţia să zboare către amintirile ce nu se vor întoarce niciodată în prezent.
  
 Adorm în şoaptele vântului. Îmi cutreier mintea ca şi când acolo se află aventura. Nu mai sunt limitată de neputinţă, de imposibilitate.  Îmi închipui o fugă nebunească, râvnesc la iubire. Şi când mă trezesc, îmi regăsesc inima pustie. Încă o înfrângere. Dar pe aceasta o accept cu calm.
 Realizez că nu se va întâmpla nimic, dar continui să aştept.

11 comments:

  1. Cea mai frumoasa postare.!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca postarea s-a ridicat la asteptarile tale >:d<

      Delete
  2. Imbinarea perfecta de cuvinte pentru a exprima ceea ce simti! :*

    ReplyDelete
  3. hey:)
    ai primit o leapsa:P
    http://foolingaround23.blogspot.ro/2012/07/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, o voi face mai tarziu.

      Delete
  4. Buna, ai primit o leapsa si la mine pe blog, daca iti face placere :* te astept :)

    ReplyDelete