Saturday, 14 January 2012

Refuge ~


 N,

Numai gândul de a mă destăinui unei foi albe de hârtie mă face să ezit . Oricum, scrisoarea aceasta nu va ajunge niciodată la tine; însă eu simt nevoia să-ţi scriu fără ca să primesc ceva înapoi. Numai de data asta.

 Ştii, câteodată ţi se pare că valorezi ceva în viaţa unui om. Fiindcă există sinceritate, încredere, zâmbete. Nu am ştiut ce înseamnă toate astea înainte de a te întâlni. Cred că încă eşti singura care mă cunoaşte cel mai mult, dintre toţi oamenii. Când am avut cea mai mare nevoie de tine, te-am găsit întotdeauna. Am avut un refugiu. Am avut ceva în care să mă încred.
 Îmi lipseşti şi aş vrea ca toate acele clipe să revină în viaţa mea. Nu pot să dau drumul amintirilor ca şi când toate astea nici macar nu s-ar fi întâmplat. Mă simt vulnerabilă pentru că trăiesc în trecut, însă.. prezentul nu mă mulţumeşte cu nimic .
 Se va întâmpla ceva rău, o simt. Nu am nicio idee ce o să fac de data asta. Şi am nevoie de tine acum, mai mult ca niciodată. Eşti singura căreia îi pasă.


13 comments:

  1. Placut,cind exista persoana care'ti cunoaste trecutul,se bucura de prezent impreuna cu tine,iar viitorul il creeati datorita viselor.

    ReplyDelete
  2. Frumos!!!!
    Esti norocoasa sa poti vorbi astfel despre cineva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu; si sper ca nu va fi vorba de nicio distantare mai grava in viitor.

      Delete
  3. De acord cu părerile de mai sus. Ideea că ai în cine te încrede te mângâie cu o oarecare linişte interioară... Persoanele care te pot ghici foarte bine sunt un adevărat dar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Persoanele acestea sunt , intr-adevar, un refugiu.

      Delete
  4. Cred ca e persoana foarte speciala pentru tine.

    ReplyDelete
  5. Ii pasa pentru ca tu esti un suflet cald.
    Si niciodata sa nu spui niciodata.Poate candva ii vei putea spune aceste cuvinte.sunt sigura ca se va simti atat de norocoasa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil ca ai dreptate. Cu cat mai mult incerci sa te convingi ca nu-ti pasa, cu atat mai mult iti dai seama ca nu e adevarat.

      Delete
  6. mereu va fi cineva caruia sa ii pese de tine:d

    ReplyDelete