Friday, 27 January 2012

contopire


  
 Ploaia se izbeşte de fereastră, veghindu-ne cuvintele nerostite . Ochii tăi freamătă a lumină când te privesc. Îmi strângi şi mai tare trupul îngheţat în brate, cuprinzându-mi umerii. Simt cum înăuntrul meu amintirile se prăbuşesc unele peste altele, împiedicându-mă să gândesc şi lăsându-mă vulnerabilă în faţa realităţii. De multe ori, îmi las frământările să plutească libere în prezenţa ta.

-         Hai să fugim şi să nu ne mai uităm niciodată înapoi, îţi spun.
Râsul tău denotă dispreţ, ochii tăi înţelegere, cuvintele tale interes. Îţi percep răsuflările prin pătura subţire ce ne desparte.
-         Nu putem fugi de noi înşine.

 Îţi regăsesc privirea şi de această dată descopăr sinceritate. O durere amară îmi apasă pieptul. Îmi interpretezi confuzia şi, după o secundă, îţi simt buzele printre şuviţele de păr, ca o consolare.

-         Şi, în plus, experienţa asta nu ar însemna neapărat un câştig, continuă.
-         Dar nici înfrângere.
În clipa asta, zâmbetul tău îmi tulbură bătăile inimii.
-         Asta nu înseamnă că trebuie neapărat să încerci.

15 comments:

  1. niciodata nu e prea tarziu sa incerci, macar, sa fugi

    ReplyDelete
  2. Depinde de dorinta.Daca iti doresti si merita cu adevart,oricum vei incerca sa evadezi cindva.Cu sau fara el.

    ReplyDelete
  3. Într-adevăr, nu putem fugi de noi înşine. Dar şi sinele nostru poate fi învăţat să trişeze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Putem fugi de noi insine, dar nu pentru totdeauna. Intr-un final, am ajunge mereu in acelasi punct.

      Delete
  4. Fuga nu este niciodată o soluţie bună, poate doar de moment, când altceva nu-ţi vine în cap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarat. Te gandesti la asa ceva numai atunci cand nu mai stii ce altceva sa faci ca sa indrepti lucrurile.

      Delete
    2. Hei,organizez un concurs,un fel de olimpiada virtuala,as fi incantata sa participi.Toate detaliile le gasesti aici http://concursuriliterare.blogspot.com/!Te astept sa te inscrii pana pe data de 03.02.2012.Imbratisari si zambete!

      Delete
  5. niciodata nu este prea tarziu pentru nimic si nimeni.

    ReplyDelete
  6. Buna,♥
    Eu sponsorizez un concurs Libris ;te invit sa participi,premiul este o carte la alegere !
    http://vampiruldinmine.blogspot.com/2012/01/concurs_30.html

    ReplyDelete
  7. Niciodata nu e prea tarziu sa incerci ,nu ristii nu castigi !

    ReplyDelete
  8. Imi place. La sfarsitul postarii am ramas cu zambetul pe buze, desi un zambet cam amar, ce'i drept. E frumos ... iubirea e un sentiment puternic, dar aici vad si multa tristete.

    Si da, incerca doar daca esti convinsa ca merita sa risti ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iubirea nu e mereu atat de puternica incat sa reuseasca sa stearga trecutul; si nici atat de profunda incat sa te faca sa uiti de prezent.

      Multumesc, ma bucur ca ti-a placut.

      Delete