Thursday, 15 December 2011

So give me all your poison


  
 E prea târziu pentru mine, simt asta. Tot ce vreau e să mă îndepărtez de toate , să las amintirile în urmă şi să mă afund în mireasma promisiunilor. Să am încredere în ceva atât de puternic, încât să poate face ceva cu trupul acesta prăbuşit în zbucium, întreţinut de un suflu pustiu, care doar se lasă purtat de timp. Şi numai dacă tu ai fi rămas... poate că ai fi făcut diferenţa. Poate că totul ar fi fost altfel, iar scrisoarea asta trimisă către nimeni nici măcar nu ar fi existat.
 Mi-e dor de ce ar fi putut fi şi ce nu se va întâmpla niciodată. 

 P.S.: You never needed any help, you sold me out to save yourself.

18 comments:

  1. Amintirile, cu timpul, prind aripi și se înalță spre cer până vizibilitatea lor dispare în mortăciunea norilor. Dar nu vor dispărea niciodată din sufletul tău.

    ReplyDelete
  2. Nu , trecutul nu poate sa dispara. Insa poate sa fie conturat de alte amintiri , mai fericite.

    ReplyDelete
  3. Prin mai şi eu mă confruntam cu aceeaşi confuzie ucigătoare, cel mai rău mă temeam că am dat cu piciorul lucrului pe care mi-l doream cel mai mult, şi aşa este, amintirile nu dispar, dar devin mai palide cu zi ce trece.

    ReplyDelete
  4. La niaba cu iubirea in general. Prea multa tristete aduce dupa prea putin timp de fericire....

    ReplyDelete
  5. @Anca S.: Cel mai rau e sa pierzi ceva stiind ca totul ar fi putut sa fie altfel.

    @Izabelle: Nu numai iubirea este asa; ci si increderea intr-o anumita persoana.

    ReplyDelete
  6. Superb..asta simt si eu acum,dar ai redat atat de exact incat ma apuca toate emotiile ;))
    SUPERB!

    ReplyDelete
  7. Totu-i trecator si nimic nu trece fara sa lase urme.

    ReplyDelete
  8. Toate intamplarile pe care le`ai avut te`au facut sa te formezi tu ca persoana..Ce nu te omoara te face mai puternica si inca 10 esecuri te vor face de 100 de ori mai puternica pentru ca intodeauna lectia e mai importanta decat tot..

    ReplyDelete
  9. Indeed; dar puterea care se contureaza aduce cu sine indiferenta, melancolie rece.

    ReplyDelete
  10. Multumesc; sa ai si tu un 2012 marcat de impliniri >:d<

    ReplyDelete
  11. Amintirile cu cat sunt mentionate mai rar cu atat se vor pierde in ceata mai repede. Noi suntem cei care dam viata trecutului, il transformam in prezent si ne pierdem, nu stim unde apartinem. Sa nu-ti fie dor...Sa nu-ti fie dor de ceva ce n-a fost sa fie.

    ReplyDelete
  12. Uneori este mai bine sa nu ne gandim sau sa ne fie dor de lucruri care nu s-au intamplat pentru ca aduc tristete in suflet.

    ReplyDelete